Veelgestelde vragen

Wij doen ons best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Daarom hebben wij hier de meest voorkomende vragen op een rijtje gezet. Wilt u andere of aanvullende informatie? Neem dan contact op met ons service center op 088 089 01 90 (7 dagen per week), stuur een e-mail naar  of vul het contact formulier in.


 

Wat is het voordeel van reserveren via BungalowS.nl?

Via internet kunt u 7 dagen per week het aanbod van bungalowvakanties bekijken en direct reserveren. Snel en eenvoudig. U kunt kiezen hoe u uw bevestiging wenst te ontvangen, per e-mail of per post. Hierop staat vermeld hoe u het totaal verschuldigde bedrag kunt voldoen.

Via BungalowS.nl kunt u gemakkelijk de diverse beschikbare accommodaties en prijzen met elkaar vergelijken.



Waarom vragen jullie kosten per reservering?

Onze kosten per reservering stellen ons in staat u de beste deals en service te bieden. Onze mensen van het service center staan dag- en nacht voor u klaar bij het maken van een reservering, voor, tijdens en na uw verblijf. We weten dat u als gast volop keuze heeft uit weekendje weg aanbieders, daarom hebben wij als doel uw verwachtingen waar te maken en te overtreffen.



Waarom moet ik reserverings- & annuleringskosten betalen bij een annulering?

De kosten bij het annuleren kunnen bestaan uit twee delen:

Bij een annulering kan een bungalowpark u kosten in rekening brengen, dit is afhankelijk van het tijdstip. Hotels doen dit conform de Uniforme Voorwaarden Horeca en bungalowparken conform de Recron Annuleringsvoorwaarden. Bij enkele speciale aanbiedingen kan dit afwijken.

Aan het verwerken van boekingen en annuleringen zijn ook voor ons kosten verbonden. Als u na 24 uur van het maken van uw boeking annuleert brengen wij daarom onze kosten per reservering in rekening.




In hoeverre is BungalowS.nl aansprakelijk voor de geboden informatie op deze website?

Wij doen ons uiterste best om alle informatie zo goed en actueel mogelijk op onze site te plaatsen. Vanwege de omvangrijkheid van onze site is alle informatie onder voorbehoud van typefouten en tussentijdse prijswijzigingen. BungalowS.nl aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor de gevolgen van foutieve of gewijzigde informatie. Dat geldt ook voor reserveringen die reeds bevestigd zijn en waarvan de prijs op een kennelijke fout berust. Deze reserveringen zijn niet rechtsgeldig.



Wat voor soort vakanties heeft u in het aanbod?

In samenwerking met de bekende bungalowketens en tal van onafhankelijke bungalowparken biedt BungalowS.nl voor ieder wat wils in Nederland, België, Duitsland en daarbuiten. Via BungalowS.nl kunt u een verblijf in een bungalowpark reserveren voor verschillende periodes. Een periode kan zijn weekend, midweek of week of langer.



Wat gebeurt er als het bungalowpark is volgeboekt?

Het kan helaas voorkomen dat een bungalowpark onverhoopt is volgeboekt. In dit geval zal één van onze reserveringsmedewerkers zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om andere mogelijkheden met u te bespreken. Natuurlijk bent u niet verplicht om het alternatief te reserveren.



De locatie die ik wil reserveren staat niet voor de gewenste periode op de BungalowS.nl site. Is het dan mogelijk dat de gewenste periode alsnog beschikbaar komt?

BungalowS.nl heeft dagelijks nieuw aanbod dat direct op de website wordt vermeld. Regelmatig op de site kijken is dus zeker de moeite waard. Indien u zich abonneert op onze e-mail service houden wij u op de hoogte van nieuwe of extra binnengekomen aanbiedingen. Bij sommige parken is het mogelijk een aanvraag te doen. U kunt hierover bellen met onze reisadviseurs.



Hoe en wanneer ontvang ik de bevestiging van mijn reservering?

U ontvangt zowel de voorlopige reserveringsbevestiging als de definitieve reserveringsbevestiging per email. Op de definitieve bevestiging staat vermeld hoe u het totaal verschuldigde bedrag kunt voldoen. Indien u ervoor kiest de bevestiging per e-mail te ontvangen, ontvangt u deze binnen 24 uur na reserveren. Wanneer u de reserveringsbevestiging per post wenst te ontvangen, ontvangt u deze binnen ca. drie werkdagen.



Hoe kan ik betalen als ik via BungalowS.nl reserveer?

Afhankelijk van de accommodatie bieden wij u verschillende betalingsvormen:

  • Voor de meeste accommodaties geldt: betaling na ontvangst van de factuur die u van het park ontvangt of betaling bij aankomst op het park.
  • Voor de overige parken geldt: betaling middels iDeal of middels een creditcard (Mastercard, Visa of American Express).
  • Indien u via iDeal of middels een creditcard dient te betalen, dan wordt dit in het laatste gedeelte van de reservering aangegeven.
  • Boekt u lang voor aankomst, dan kan het zijn dat u de mogelijkheid krijgt om de betaling in twee termijnen te voldoen. Dit wordt in de laatste fase van het reserveren aangegeven.
  • Vanwege extra kosten brengen wij bij betaling met een creditcard € 7,00 in rekening.


Waarom is betalen bij BungalowS.nl veilig?

Wij hanteren een beveiligingsysteem voor het internet dat de veiligheid van uw online transacties waarborgt. Het systeem heet Adyen en is het beste en veiligste systeem dat momenteel beschikbaar is. Adyen staat onder controle bij TrustWave. Met de combinatie van Adyen en BungalowS.nl kunt u er gerust op zijn dat uw creditcardgegevens en anonimiteit beschermd worden.

De veilige verbinding tussen uw browser en onze website wordt tot stand gebracht door Thawte Premium Server CA, een gerenommeerde standaard op dit gebied. Het elektronische certificaat van Thawte Premium Server CA garandeert dat u met ons in contact bent en niet met iemand anders. Alle gegevens die u verstuurt, worden voor uw veiligheid versleuteld door het gebruik van SSL (Secure Socket Layer). Op die manier kan niemand uw gegevens onderscheppen of aanwenden voor andere doeleinden dan de door u gewenste transactie. Aan het icoon (doorgaans een gesloten hangslot) rechts onderaan uw scherm ziet u of uw browser een beveiligde verbinding tot stand heeft gebracht.


 

Met welke bijkomende kosten moet ik rekening houden?

Om helderheid voor de consument te geven tonen wij prijzen incl. eindschoonmaak indien verplicht. Dit volgens de richtlijnen van Autoriteit Consument en Markt, zij ziet toe op de naleving hiervan. Bij alle getoonde prijzen worden de verplichte toeslagen vermeld, zoals kosten per reservering, toeristenbelasting of parklasten, milieuheffing en lokale heffingen. Indien u speciale wensen heeft, zoals bijvoorbeeld een kinderbed, informeren wij u graag over de extra kosten.



Wanneer is mijn reservering definitief?

Indien u het reserveringsformulier en adresgegevens compleet invult en klikt op "Reservering bevestigen" dan is uw reservering gemaakt. Kort daarna ontvangt u per e-mail een ontvangstbevestiging van uw reservering. Indien BungalowS.nl nog aanvullende informatie nodig heeft over uw reservering wordt zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u opgenomen. Zodra uw reservering gecontroleerd is en wij eventueel contact met het park hebben opgenomen, sturen wij u de definitieve bevestiging per e-mail. Wanneer het park niet aan uw aanvraag kan voldoen, wordt u hier zo spoedig mogelijk over geïnformeerd. 
Indien u uw definitieve bevestiging per post wenst te ontvangen, ontvangt u deze binnen enkele dagen. Indien u aangeeft deze per e-mail te willen ontvangen dan sturen wij u de bevestiging zo spoedig mogelijk toe.



Is een annuleringsdekking echt nodig?

Aan het wijzigen of annuleren van een reservering zijn kosten verbonden. Wij adviseren u altijd een annuleringsdekking aan te schaffen. Een ongeluk zit in een klein hoekje en dan voorkomt een annuleringsdekking een hoop narigheid.



Kan ik mijn reservering naderhand nog wijzigen?

Indien u na reservering uw reisgegevens zoals de vertrekdatum of het reisgezelschap wilt wijzigen, kunt u dit telefonisch of per e-mail aan ons doorgeven. Hiervoor kan het park wijzigingskosten in rekening brengen. In het geval van een wijziging wordt u altijd geïnformeerd over deze kosten.



Hoe kan ik op de hoogte blijven van nieuwe aanbiedingen?

Bij BungalowS.nl kunt u een keuze maken uit honderden aantrekkelijke bungalowvakanties. Als u regelmatig op de hoogte wilt blijven van onze aantrekkelijke aanbiedingen, kunt u zich ook aanmelden voor onze e-mail service. U ontvangt dan speciale aanbiedingen altijd als eerste in uw mailbox.



Hoe gaat BungalowS.nl met mijn persoonsgegevens om?

Wij verzamelen en registreren uw gegevens zodat wij u optimale service kunnen bieden en uw reservering zo goed mogelijk kunnen verwerken. Desgewenst informeren wij u over onze nieuwste en aantrekkelijkste aanbiedingen via onze e-mail service.

Wij gaan zeer zorgvuldig met uw gegevens om. Wij verstrekken uw gegevens in geen geval aan derden. De gegevens die u doorgeeft bij het reserveren van een reis, of bij het aanmelden voor de nieuwsbrief, worden secuur bewaard in onze database. Indien u zich wenst af te melden van onze e-mail service, dan kunt u dit hier eenvoudig doen. Tevens staat in elke nieuwsbrief uitgelegd hoe u zich kunt afmelden of hoe u uw instellingen kunt wijzigen.

Meer over privacy? Klik hier.



Ik wil een reservering maken met aankomst op dezelfde dag. Tot hoe laat kan ik reserveren?

U kunt tot 20:00  (muv enkele ketens) een reservering maken met aankomst op dezelfde dag.
Voor vragen hierover neem contact op met ons service center op 088 089 01 90 (7 dagen per week).



Ik wil mijn BungalowS.nl Cadeau Card/ Hotel Cadeau Card verzilveren op BungalowS.nl, hoe werkt dit?

  • Ga naar BungalowS.nl
  • Kies uit ons aanbod in binnen- en buitenland
  • Kies een datum
  • Voer uw gegevens in
  • Verzilver tijdens het boeken de BungalowS.nl Cadeau Card
  • Bevestig uw verblijf
  • De waarde van de cadeau card wordt, afhankelijk van het park dat u boekt, teruggestort of verrekend in het totaalbedrag


Welke cadeau cards accepteert BungalowS.nl?

Wij accepteren de volgende cadeau cards:

  • BungalowS.nl Cadeau Card
  • Weekendjeweg.nl Cadeau Card
  • Weekendjeweg.nl kortingsbon/voucher
  • Duurzaam Hotel Cadeau Card
  • Weekendjeweg.be Cadeau Card
  • Webshop Giftcard
  • Winkelcgeque
  • VVV Lekkerweg cadeaukaart
  • VVV Giftcard
  • VVV Cadeaukaart


Ik heb een klacht. Wat kan ik doen?

U mag uw klacht(en) over één van onze producten of onze dienstverlening mailen naar . We nemen uw klacht(en) altijd met uiterste zorg binnen 24 uur in behandeling en handelen deze binnen 14 werkdagen af. Als we de door u ingediende klacht niet naar tevredenheid kunnen oplossen, heeft u de mogelijkheid om deze aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/) voor te leggen.

Bookit gebruikt op haar website Bungalows.nl cookies. Deze cookies worden gebruikt om de website beter te laten functioneren en het web bezoek te monitoren, zodat Bookit na kan gaan hoe vaak de website in een bepaalde periode is bezocht, wat veel gelezen pagina’s zijn door gebruikers en het aanbieden van aanverwante en relevante producten en services. Meer informatie tref je aan in het privacy en cookie statement. Door op de button akkoord te klikken geef je toestemming voor het gebruik van cookies en het verwerken van op deze wijze verkregen persoonsgegevens.